Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzePitu pitu. Ciekawe który samochód (lub sam hak) ma w homologacji max nacisk na kulę haka 200-250kg (waga moto). Takie rzeczy to chyba tylko w USA.
OdpowiedzSamochód o nadwoziu na ramie, którym możesz targać przyczepę powyżej 750 DMC. Może to być nadwozie samonośne, które jest wzmocnione. Producent pojazdu podaje jakim obciążeniem można pojazd obdarzyć. Osobówka w nadwoziu samonośnym ma max. nacisk na hak ok 65kg - sam hak to mocowanie do nadwozia na 4 śruby min. M8 - taki hak kilka razy montowałem.
OdpowiedzJa mam taki hak w Touaregu firmy Westfalia w wersji USA o dopuszczalnym obciążeniu 280 kg. Nie mylcie dwóch pojęć, pionowego nacisku na kulę haka "S", a tzw. statycznego połączenia na sprzęgu. Zaskoczę Cię bo LAND ROVER DISCOVERY II ma niepozorny hak, a dopuszczalny pionowy nacisk na kulę aż 200 kg.
Odpowiedz